Publicitate

3 tips & tricks pentru a combate simptomele neplacute ale sarcinii

Desi sarcina este o perioada speciala pentru orice femeie si reprezinta un prilej de bucurie, aceasta vine la pachet si cu simptome neplacute, pe toata durata sa. Doamnele si domnisoarele insarcinate experimenteaza, la un moment dat, stari de nervozitate, greata, sensibilitate crescuta sau senzatii precum umflarea membrelor si surplusul de greutate. Daca urmeaza sa ai un copil, trebuie sa stii care sunt micile trucuri la care poti apela, pentru a trece cu bine prin cele noua luni de sarcina. Iata 3 sfaturi UTILE pentru a ameliora si chiar elimina simptomele cauzate de sarcina!

Apeleaza la remedii naturale!

Faptul ca alimentatia, in general, dar mai ales in cazul femeilor insarcinate, este esentiala pentru starea de sanatate si pentru nivelul de energie este un fapt deja foarte bine cunoscut. Pe timpul sarcinii, pe langa restrictiile alimentare, este bine sa consulti si ce fel de produse poti folosi pentru a-ti pastra starea de bine. Dat fiind faptul ca nu este indicat sa iei prea multe medicamente, poti apela la trucuri naturiste, cu efect garantat. Conform informatiilor oferite de Babystem ceaiul de menta in sarcina aduce numeroase beneficii de care poti profita. Printre acestea se numara calmarea starilor nervoase si pastrarea echilibrului hormonal. Asadar, utilizeaza cu incredere ceaiuri, tincturi sau lotiuni din ingrediente naturale.

Alege articolele vestimentare potrivite!

In timpul sarcinii, poti experimenta efecte precum umflarea membrelor sau surplusul de greutate. De aceea, este important sa acorzi o atentie sporita hainelor si incaltarilor pe care le porti. Pe timpul verii, iti recomandam sa alegi rochii vaporoase, speciale pentru femeile insarcinate, care iti vor asigura confortul necesar. Cumpara doar articole vestimentare din materiale de calitate, precum bumbacul sau panza de in, si evita materialele sintetice. De asemenea, achizitioneaza o pereche de slapi comozi pentru femei de la Modlet, pentru ca picioarele tale sa nu sufere dureri. Este recomandat sa eviti tocurile inalte sau incaltarile cu barete, care pot obstructiona circulatia sangelui si a limfei, provocand, astfel, umflarea membrelor.

Nu renunta la activitatea fizica!

Faptul ca femeile insarcinate nu trebuie sa depuna efort nu este adevarat, in totalitate. Desigur, nu trebuie sa exagerezi si sa te implici in activitati precum antrenamente de forta sau ore intregi de exercitii cardiovasculare. Pe de alta parte, sedentarismul pe durata sarcinii poate duce la crestere in greutate si o stare generala de extenuare. Consulta medicul sau un trainer de fitness priceput pentru a vedea ce fel de miscare iti recomanda. Cateva dintre exercitiile pe care le poti face si, in acelasi timp, care iti aduc numeroase beneficii, sunt yoga, pilates sau aqua gym.

Asadar, daca intampini simptome specifice sarcinii, incearca sa le ameliorezi, utilizand aceste sfaturi. Daca ele persista sau se agraveaza, este recomandat sa consulti un medic specialist pentru a remedia problema.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *