Evenimente&Loisir

Cum se va schimba Instagram-ul meu după Instacamp

Instacamp – evenimentul ăla pe care orice pasionat de Instagram l-a așteptat.  Toată lumea cu mine în frunte pentru că de când am aflat de eveniment am știut că nu am cum să îl ratez. Despre ce a fost vorba pe scurt? Înghețată. Multă înghețată! Informații despre Instagram, socializare și culoare. InstaCamp a devenit evenimentul meu preferat realizat de Evensys și pentru că sunt sigură că va deveni un eveniment anual (fingers crossed) m-am decis că ar trebui să primești și tu câteva insight-uri cu ajutorul cărora să îți dai seama de ce nu trebuie să ratezi următoarea ediție. Astăzi îți povestesc despre câteva schimbări pe care le voi adopta pe Instagram după prima ediție de Instacamp.

Deși s-a vorbit foarte mult despre IGTV, eu încă nu reușesc să mă îndrept spre zona de video și pace! Dar, ascultând-o pe Sânziana Negru vorbind despre InstaStory și munca pe care o depune pentru videoclipurile pe care le postează acolo, mi-am dat seama că nu ar fi rău să fac o încercare. Așa că începând de astăzi o să vedeți mai mult conținut video pe InstaStory-ul meu. Cum? Voi încerca ca de fiecare dată când scot telefonul din buzunar să îmi amintesc că pozele nu mai sunt suficiente și că urmăritorii au nevoie și de video. În plus, am făcut astăzi o încercare cu un video pentru un proiect pe care aș vrea să îl cresc atât pe blog cât și pe Instagram și trebuie să recunosc că sunt foarte mândră de rezultat!

Deși una dintre cele mai utilizate aplicații pentru editare foto este Snapseed, eu voi continua să editez pozele cu Lightroom CC, cel puțin până când mă voi îndrăgosti de un alt program de editare. La Instacamp s-a mai vorbit și despre Vscocam, Layout și A Color Story.

Research-ul va fi de acum cuvântul de bază în ceea ce privește instagramul meu! Deși am un set de hashtag-uri de care sunt destul de mulțumită, voi încerca să îl refac o dată la câteva luni. Așa voi vedea care sunt hashtag-urile care merg pentru mine și cele care nu mă ajută să urc în top. Conform uneia dintre prezentări, conturile cu mai puțin de 10K followers ar trebui să utilizeze hashtag-uri folosite de 10000-50000 de ori, asta pentru a avea mai multe șanse de a ajunge populare.

Două aplicații foarte utile pe care le folosesc zilele astea pentru partea de video care o să apară pe Instagram sunt Quick și CutStory. Ambele au fost prezentate în listele de aplicații ale mai multor speakeri de la eveniment și s-au dovedit a fi ușor de utilizat și super la îndemână atunci când vrei să realizezi un video pentru InstaStory.

În final te las cu Instagramul meu și cu o întrebare: care sunt aplicațiile de editat pe care le folosești cel mai des?

S-ar putea să-ți placă și...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.