mihaila.andreea.nicoleta@gmail.com

5 idei inedite pentru amenajarea EFICIENTA a birourilor de firma

0 Comments

Amenajarea spatiului de lucru in care angajatii unei firme isi desfasoara activitatea profesionala joaca un rol esential in obtinerea unor rezultate pozitive. Cu alte cuvinte, daca iti doresti ca business-ul tau sa fie unul de succes, trebuie sa acorzi o atentie sporita si modului in care amenajezi birourile, dar si accesoriilor pe care le pui la dispozitia angajatilor tai si care au rolul de a le usura acestora munca. Pentru a afla mai multe informatii despre acest subiect, care te-ar putea inspira, citeste acest articol pana la final.

Iata 5 idei inedite pentru amenajarea EFICIENTA a birourilor intr-o firma:

 

1.Mobilierul trebuie sa fie de calitate nu doar pentru ca acest lucru le va demonstra angajatilor faptul ca ii respecti, ci si pentru ca joaca un rol esential pentru sanatatea fizica a acestora. Mai mult decat atat, scaunele ergonomice si mesele de lucru pe masura vor influenta in mod direct productivitatea echipei tale. Cu toate acestea, daca iti doresti sa eficientizezi munca depusa de catre acestia, este foarte important si cum amplasezi birourile. Astfel, ar fi de preferat sa creezi spatii de cate doua, maximum trei birouri si sa te asiguri ca exista contact visual intre angajati. In mod cert, daca vei tine cont de aceste aspecte, vei reusi sa amenajezi un birou practic si primitor.

 

2.Ferestrele reprezinta principala sursa de lumina pe timp de zi, asa ca evita sa le acoperi cu jaluzele, nu doar pentru ca vei limita lumina naturala care patrunde in birou, ceea ce va afecta atat vederea, cat si energia celor prezenti, dar si pentru ca va arata inestetic. In plus, daca vei avea in vedere acest aspect, vei reusi sa creezi iluzia unei incaperi mult mai spatioase. In consecinta, daca iti doresti ca spatiul de lucru al angajatilor tai sa ii motiveze si sa ii determine pe acestia sa fie din ce in ce mai productivi, ai grija sa urmezi acest sfat.

3.Accesoriile si obiectele de birotica si papetarie sunt de nelipsit intr-un astfel de mediu. In ciuda acestui lucru, pentru a reusi sa amenajezi intr-un mod eficient un  birou primitor este esential sa le alegi pe cele necesare si sa le pozitionezi sau depozitezi, pe fiecare in parte, in apropierea persoanei care le foloseste cel mai des. In acest sens, pe site-ul Absolut office gasesti o gama variata de astfel de produse, care in mod sigur le va usura considerabil munca angajatilor tai, dar vor facilita si derularea activitatilor importante precum sedintele sau intalnirile cu clientii. Mai precis, gasesti panouri de pluta online pe Absolutoffice, dar si table magnetice, instrumente pentru scris, accesorii pentru arhivare si organizare si o multime de alte astfel de obiecte.

 

4.Adauga un mic spatiu de relaxare chiar si intr-un colt al incaperii, astfel incat angajatii sa aiba posibilitatea sa se deconecteze atunci cand simt nevoia de o pauza. De asemenea, amplaseaza cateva plante, fie in zona de relaxare, fie pe fiecare birou in parte, intrucat acestea nu au doar un efect estetic, ci sunt ideale si pentru cresterea puterii de concentrare si reducerea stresului. Fara indoiala, daca vei aplica acest lucru atunci cand amenajezi un astfel de spatiu, vei reusi ceea ce ti-ai propus.

5.Mizeaza pe accente de culoare pentru a da viata spatiului de lucru, dar si pentru a insufla optimism in randul angajatilor tai. In ciuda faptului ca, de cele mai multe ori, culorile puternice nu sunt folosite intr-un astfel de mediu, aceasta idee poate avea efecte pozitive asupra starii de spirit a personalului. Asadar, poti opta pentru o canapea sau pentru un fotoliu colorate. Mai mult ca sigur, aceasta idee te va ajuta sa adaugi o nota inedita in decorul general, dar si sa creezi o atmosfera primitoare.

 

Iata, asadar, care sunt cele cinci idei de care ar trebui sa tii cont in amenajarea eficienta a birourilor intr-o firma.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *